14 Mayıs 2009 Perşembe

Oyuncak Robot Yapımı

Yazan Bal küpü zaman: 08:09

Hafta sonu ödevimiz robot yapmaktı. Öncelikle evdeki metalleri kullanarak bir şeyler yapabilir miyiz? diye düşündük. Çok zaman alacağı ve muhtemelen ucube! gibi olacağını düşünüp vazgeçtik.

Onun yerine karton kutuları alüminyum folyoyla kaplayıp, birbirine yapıştırdık. Diş macunu kutusu, çay kutusu, kutu süt gibi atık materyaller kullandık.
En son üzerini çıkartmalarla süsledik. Antenlerini de ekleyince robota benzedi işte.
Gerçi resimden bakınca boynumuz biraz uzuun olmuş ama artık çok geç, okula gitmek için yola çıktı bile :)

17 yorum:

Ayşe on 14 Mayıs 2009 08:23 dedi ki...

cok guzel bir robot cikmis ortaya, ellerinize saglik..aliminyum folyo ile kaplama fikri aklimda olacak ;)

tasarım mekani on 14 Mayıs 2009 09:15 dedi ki...

Benzemek degil, tam robot olmus :) guleryuzlu bir robot.. medinem

kubra zeynep kara on 14 Mayıs 2009 09:33 dedi ki...

ayy ne güzel olmuş:))

Serhat on 14 Mayıs 2009 10:14 dedi ki...

Ne güzel olmuş :) Çok eğlenmişsinizdir kesin. Performans ödevi mi bu, çok sık duyar oldum bu aralar bu sözü.

Hayal Arkadaşlarım on 14 Mayıs 2009 10:36 dedi ki...

Ah bu ödevler, projeler.Allah yeni nesil annelere kolaylık versin.

Robotta güzel olmuş hani. Biraz büyük gibi. Götürmesi zor olmamıştır umarım.

Sevgiler.

Bal küpü on 14 Mayıs 2009 15:16 dedi ki...

Gerçekten biraz anne eli değdiği belli, fazla gülen bir robot :))

Ama çok büyük değil resimde biraz heybetli durmuş.

Performans ödevi sayılır, zaten performans ödevlerinin amacı sanırım anne ve babaları olaya katmak, çünkü mecburen öyle ödevler veriyorlar ki yarısını biz yapıyoruz :))

Ama bence güzel, çocuklarla birlikte farklı şeyler arayıp bulmak eğlenceli ;)

Bizim zamanımızda ki klasik dönem ödevlerinden çok daha güzel bence ...

Adsız dedi ki...

waawww
gördüğüm en güzel robot bu :)
harikasınız
benim böcük de büyüsede böyle faaliyetler yapsam bebişimlee
www.yaseminkale.blogcu.com

zehra on 14 Mayıs 2009 21:28 dedi ki...

cok guzel olmus ellerınıze saglık
super cozum kutular:)

HUYSUZBALIK on 14 Mayıs 2009 22:39 dedi ki...

Çooook sevimli. :) Robotun adını ne koydunuz merak ettim :) Şimdi hep böyle ödevler verildiğini duyuyorum yazık çocuklara ya. Tek başına yapamazlar ki. İlla anne baba yardım edecek. Sevgiler...

Bal küpü on 14 Mayıs 2009 22:52 dedi ki...

Sevgili Esin,
Robotumuzun adı Bay Roro ne demekse! Oğlum böyle diyor :)

DuruButik on 15 Mayıs 2009 00:59 dedi ki...

muhteşem olmuş! üretkenliğinden ötürü tebrik ediyorum.

GeCe on 15 Mayıs 2009 11:03 dedi ki...

çok sevimli kartondan yapmak zor oluyor gerçekten böylesi daha pratik

Adsız dedi ki...

harika ben de yaptım ama burdaki daha güzel

Adsız dedi ki...

Ben ahmet bende robotunuzdan yaptım çok şık olduu ve sizinkisiyle karşılarştırdım aynı onun adını 3 yaşındaki kuzenim koydu onun adı: babiş

Adsız dedi ki...

Cok güzel olmuş nasil yaptığınızı paylaştığınız için teşekkürler :)))))

Adsız dedi ki...

Cok güzel olmuş nasil yaptığınızı paylaştığınız için teşekkürler :)))))

Adsız dedi ki...

Bence çok kolay bişey olmuş ve çok güzel duruyor... :)

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez